Întrebări clienți

Comunicăm cu amabilitate, aratăm dosuri și oferim pliante tuturor celor care privesc sau ne adresează întrebări.

Notă. Amabilitatea oferită clientului este mai importantă decât produsul și vadul rulotei.

Dacă nu este comandă în lucru sau alte programări, vi le putem lucra pe loc. Puteți face și o programare dacă doriți.

Diferă în funcție de tipul umpluturii, estimativ pentru o pernă potrivită (nu mole/tare) se pune:

Pene găină/ gâscă:
70×70 = 3 kg / 1,8 kg
60×60/50×70 = 2 kg / 1,3 kg
40×60 = 1 kg / 0,8 kg
40×40 = 0,6 kg / 0,5 kg

Da, le putem face așa cum doriţi. Moi, potrivite sau ferme.

* De recomandat să nu fie amestecate și între tipuri de umpluturi. Ex. pernele să fie lucrate cu pene de gâsă la gâscă iar găină la găină încât calitatea și confortul acestora este diferit și totodată este posibil să nu se reușească egalizarea exact.

Dezinfecția se face cu ajutorul lămpilor UV-C 30W

(-C) reprezintă razele cu cea mai intensă putere de ardere a bateriilor, microbilor. Motiv pentru care utilajul are un timp programat încât să nu ardă penele și suntem singurii cu această tehnologie.

Curățarea de gunoaie, praf, reziduri se face prin aspirare în timp ce sunt amestecate și puteți vedea orificiile din cuvă la utilaj.

Ulterior penele și puful intră într-un dos nou de calitate (de arătat).

* curățarea se face fără substanțe chimice.

Momentan doar perne; din pilotă putem face perne.

Folosim doar dosuri proprii, conforme cu utilajul. Cu amabilitate putem doar așa. 

Materialul este special pentru dos de pernă, bbc 100%, foarte dens şi puțin cerat ca să nu treacă puful.

* materialul fiind bbc 100% permite să respire corpul și nu încălzește.

Utilajul, nu poate să le usuce, vor rămâne tot umede. 

Puteți încerca să le uscați la soare și să amestecați penele pentru a nu prinde miros închis.

Noi aruncăm dosul, care are o mare parte din microbi și dezinfectăm, curățăm penele dar dacă mirosul/ praful* este intens, nu se elimină complet.

* Imp! Praful alb observat, reise ca și o pulbere din pene în special la cele de gâscă.

O dată ce s-a folosit dosul, nu îl mai putem schimba.

Sigur. Mai putem scoate și face o altă pernă din cantitate (sau) mai putem completa din altă pernă pe care o aduceți.

Materialul este din bumbac 100%, dar are partea pe care a fost imprimat modelul. Folosiți-le câteva zile și va dispărea.

Materialul de dos este dens și special pentru a nu permite trecerea penelor. Cazuri posibile ar fi:

1. acestea ies pe la cusătură;
2. materialul are un defect de fabricație (ex. tăietură, țesătură rărită) și a fost omis la verificare;
3. penele sunt țepoase (ca acele) și este posibil să treacă prin dos

* aceste cazuri sunt foarte rare

Da, îl vom tăia mai atent și vi-l returnăm (!de notat pe Fișă Comandă)

Dacă aveți posibilitatea se recomandă o dată la șase luni, un an și aerisire periodică. Încât o dată ce sunt folosite transpirăm, apar microbi și acarieni, se murdăresc.

La o pernă mare aproximativ 100-200g în reziduri aspirate și 100-200g de fiecare dos avut la pernă.

Folosim doar pernele primite. Dacă doriți, cu drag puteți aștepta (sau reveni dacă sunt comenzi în lucru) să vedeți cum este lucrată comanda.

Sigur. Doar că este același preț afișat cu curățarea.

Doar acestea care sunt afișate. Noi primim pachete gata cusute.

Dacă doriți și vă ajută, pot din 50×70 să modific și să fac 50×50, dar nu va avea pe latura modificată bentița albă iar prețul este același cu 50×70.

* dacă clientul dorește, se va întoarce dosul iar la interior se va marca cu alt dos lățimea de 50cm și se va coase pe interior, urmând apoi să se taie exceul de material și să se reîntoarcă pe față pentru umplere. Este valabil și pentru huse.

Se oferă reducere la comenzi cu mai mult de 10 perne, dacă sunt solicitate de la sediu. Vă rugăm să apelați.

Cum doriți. Mai ușor ar fi când ridicaţi comanda.

ProcesE Rulotă

1. Verificat perne şi pus jos (+returnat sacoşe, vor fi puse în saci noi)

2. Stabilit: Ce dimensiuni aţi dori?
a. Doreşte la fel/ similar – se poate verifica cu un dos
b. Doreşte altele – stabilit dimensiuni și estimat umplere (moi, medii, tari)
* ex. din 2 perne clasice de 70×70 pot iesi 3 sau 4 perne 50×70 potrivite.

3. Fişă Comandă
a. Stabilit culori dosuri, calculat totalul și programat
b. Preluat nume şi oferit copie fişă (+notat precizari) 

4. Stocat sau pus pentru lucru

1. Pregătit
a. Pus mască antibactericidă
b. Verificat Fişă Comandă și pregătit perne

2. Procesat (utilaj)
a. Instalat dos nou
b. Tăiat să cadă penele în cuvă cu utilajul pornit (scuturat dosuri vechi bine)
c. Direcţionat curent filtrare
d. Oprit utilaj şi scos uşor perna

3. Egalizat pernă și verificat cantitate
a. ± se scoate în utilaj şi pus în altă pernă

4. Cusut
a. Scos aerul şi aşezat material pentru cusut
b. Cusut orificiu, tăiat aţe şi verificat cusătură
* Imp! se coase cu 2-3 cm înainte și după gaură, cu întăritură la ambele capete.

5. Ambalat
a. Periat perne de puf şi aşezat în saci cu etichetele uniform
b. Pus doar la un sac câte un pliant promoțional şi Fişă Comandă
c. Legat sac cu nod fundiţă pe mijloc

6. Stocat (dacă este cazul)
a. Scris finuţ pe sac comanda (ex. Nume 1/3)
b. Ordonat de la colţ uşă şi protejat de praf

7. Curăţat utilaj cuve/ filtrare şi rulotă de pene

1. Prezentat comanda și luat Fişă Comandă
2. Încasat și emis/ oferit bon fiscal, predat comanda

  • Pernele curăţate nu se aşează pe jos în rulotă (masă, bancuță, utilaj, stivă comenzi).
  • La ambalarea în sac mare se pun: 70×70= 1-2 buc; 60×60/50×70 = 3-4 buc. Se poate completa și cu 40×40, 40×60. Atenție să arate prezentabil! Nod fundiță pe mijloc.
  • La stocare de scris cu markerul mai mic, pe partea de jos a sacului, pentru a fi vizibil la predarea comenzii în stivă și pentru a nu murdări pereții.
 
  • Dosuri vechi de pernă care sunt curate și bune pentru sac aspirator se îndoaie la interior de la tăietură și se lasă un orificiu de umplere sus.
  • Dosurile cu defecte (REBUT) se adună separat pe raft și se anunță la sediu.
  • La programari comenzi se lasă 15-20 min de pernă, iar cele primite de la sediu se notează în Carnet Note.
  • Orice urgențe întâlnite la Rulotă se comunică imediat la sediu.
  • Accesul în rulotă este doar în timpul programului şi este permis doar personalului TICLIN.
  • Păstrat uniforma de lucru curată și un aspect personal plăcut și îngrijit.

Întrebări interne

Imp! Se va trimite în primele zile din noua lună, cel târziu până în data de 5.

1. Apăsați pe bulina din bara de jos pentru a ajunge pe ecranul principal al tabletei
2. Deschideți aplicația Daisy XML
3. Apăsați pe butonul verde din mijloc „Select cash Register
4. Apăsați pe casa de marcat „ECR…” de sub NEW DEVICES
5. Urmăriți dacă s-a conectat casa, în stânga ecranului va apărea cu verde scris „CONNECTED ECR…” si veți fi direcționați pe pagina principală (dacă nu ați fost direcționați, puteți apăsa pe „Căsuța” din colț pentru a ajunge la pagina principală)

6. Apăsați pe primul buton verde „Xml Report
7. Verificați data rapoartului sa fie corecta, respectiv luna precedentă
8. Apăsați butonul verde „DOWNLOAD REPORT” și așteptați până va descărca toate fișierele și va dispărea fereastra gri care încarca
9. Apăsați pe butonul gri „SEND MAIL
10. Alegeți din fereastra deschisă „Gmail
11. După ce se deschide pagina de email și apare și tastatura pe ecran atunci din colț dreapta apăsați pentru a trimite pe „avionul albastru

12. După aceasta veți fi readuși în aplicația DaisyXml, de aici veți apăsa pe bulina din bara dreapta pentru a reveni pe ecranul principal și veți redeschide SmartBill POS și încercați să scoateți un Raport X pentru a vedea dacă este conectată.

Dacă bonul fiscal nu este listat și apare eroarea cu roșu precum că nu este configurată Casa de Marcat, atunci:

1. Se iese din aplicația SmartBill POS cu butonul din colț dreapta în formă de „cerc tăiat” 
2. Se accesează la Casa de Marcat meniul cu tasta
M până se ajunge la funcția PC 
3. Se tasează „9999” și CLK iar pe ecran urmează să apară un cablu și un semn de Bluetooth în colț dreapta jos
4. Se dezactivează funcția Bluetooth apăsând o singură dată tasta 
STL și iconița din colț dreapta va dispărea
5. Dupa 3 secunde se apasă din nou o singură data tasta 
STL pentru a reactiva funcția Bluetooth.

6. La Tableta se coboara meniul de notifiari și se apasă în colț drapta jos „Rotița de Setări
7. Din pagina deschisă se alege a doua opțiune 
Dispozitive contacte” apoi Dispozitive conectate anterior” și se selectează ECR… 
8. După ce dispare 
ECR… din listă se revine la ecranul principal al tabletei apăsând pe bulina din bara de jos
9. Se iese din toate paginile și se redeschide SmartBill POS și se accesează meniul 
Rapoarte
10. Se identifică bonul ce nu a fost listat, fiind evidențiat cu 
F/N” (însemnând că nu a fost tipărit), se apasă pe el și se Tipărește.

Se poate observa dacă rola de hârtie este spre final, observând pe spatele utlimului bon emis o dungă de culoare roșie.

1. RAPORT Z: Se înlocuiește rola cu una nouă, iar primul lucru după închiderea capacului este apăsarea tastei „C” pentru a retipari raporul ce a fost întrerupt.
IMP! Funcția de recuperarea cu tasta ”C” este valabilă doar pentru RAPORT Z în cazul în care apare eroarea ”Lisă hârtie” . 

În caz de nu funcționează sau apare ”Raport Tiparit” la casa de marcat se poate scoate Raportul Z din următoarele comenzi:
M -> MF -> 9999 -> CLK -> 1 -> STL -> ZZLLAA -> OTY -> ZZLLAA -> VD

2. BON FISCALSe înlocuiește rola cu una nouă, iar după închiderea capacului se accesează meniul „Rapoarte” din aplicația SmartBill. Apoi se identifică bonul ce nu a fost listat, la număr acesta va apărea cu „F/N„, se apasă pe el și se „Tipărește”.

Alegeți un bancomat Banca Transilvania care permite Depunere numerar.
Înainte de a merge la bancomat, aranjati bancnotele de la mare la mic, ordonate și fără colțuri îndoite. Se vor depune toate o singură dată.

1. Introduceți cardul în bancomat cu cipul înainte
2. Selectați
limba Română
3. Introduceți codul 
PIN aferent cardului
4. Selectați opțiunea ”
Depunere numerar” și apoi valuta depunerii ”RON

5. Se va deshide la bancomat un compartiment în care să introduceți bancnotele aranjate
6. Bani urmează să fie indentificați și veți aștepta. În cazul în care sunt bancnote neidentificate, vi se vor returna
7. Pe ecran va apărea suma depusă, dacă este corectă, apăsați ”Confirmare

    Important! dacă ați avut bancnote respinse, se va alege opțiunea ”Mai mult” și se vor introduce din nou, încât să fie o singură depunere

8. Alegeți pentru depunere ”Alt cont”, introduceți codul societății TICLIN ”32486589” și apăsați ”Confirmare
9. Selectați ”
Cont curent” și verificați detaliile contului ”RON RO69BTRLRONCRT0502180801” și apăsați ”DA
10.  Așteptați desfășurarea tranzacției, luați
cardul și chitanța depunerii pe care o veți păstra la Rulotă.

Se va face în primele zile din noua lună, cel târziu până în data de 5 și se trimite notificare „Plicul este gata” pe Whatsapp.

În plicul primit se vor pregăti de trimitere către sediu:
1. Rapoartele Z colectate de la casa de marcat din luna precedentă aranjate crescător după dată
2. Chitanțele de la depunerile bancare din luna precedentă aranjate crescător după dată 
3. Facturile primite de la utilități/ chirie/ etc. după caz (indiferent de perioada acestora)
4. Procese Verbale primite la aprovizionarea stocului, semnate (un exemplar la sediu si unul la rulotă)

5. Raportul lunar ANAF (XML) se poate emite doar după data de 1 a noii luni și până cel târziu în data de 5.
Acesta este în format electronic și nu depinde de plicul cu evidențele trimis.

IMPORTANT!
1. Se vor pune în plic doar Rapoartele Z și chitanțele aferente lunii precedente! Cele din luna curentă se vor trimite luna următoare
2. Se va verifica ca totalul depunerilor să fie egal cu totalul încasat, conform Rapoartelor Z din luna respectivă

3. Se va înmâna plicul către curier doar după ce veți primi Notificare de la sediu că a fost înregistrată ridicarea cu FAN Courier.

 

Se va da Accept, posibil să fie o actualizare de preț, adăugare de nou articol sau alte actualizări.

În caz că nu ați accepat actualizarea, puteți merge sus în bara de meniu, unde apare un Clopoțel, iar cel mai probabil are și un semn de atenționare cu portocaliu.
Acolo puteți vedea toate actualizările ce s-au efectuat cu explicația acestora și să acceptați cele la care nu ați făcut-o încă.

Imp! Dacă aveți neclarități suplimentare sunați la sediu.

După ce ați primit sacii cu stocul și consumabilele necesare:

1. Verificați dacă sunt în stare bună, fără rupturi, în cazul în care sunt deteriorați se vor desface cu atenție, se vor verifica pachetele cu defecte (rupturi, murdării) și se va constata paguba livrării

După constatare se va încerca recuperarea dosurilor, cum ar fi cele pătate se va încerca finuț cu șervețele umede să fie curățate, apoi se vor lăsa la uscat. Atenție după curățare să nu rămână pete, pentru client să fie nesemnificativ.

Dacă dosurile au fost recuperate parțial sau total se va trimite o notificare către sediu, incluzând poze cu coletul care a venit deterorat, pachetele care au fost afectate (și alte poze dacă sunt relevante).  Apoi un mesaj precum „Din coletul cu stoc primit _x_ bucăți au fost deteriorate inițial și am reușit să recuperez _x_ bucăți. Solicit înregistrare ca și rebut cele _x_ bucăți care nu au fost recuperate„. Urmând ca la primul inventar bucățile rebut să fie preluate la sediu.

2. Verificați dacă sunt toate pachetele conform AVIZ de Transfer primit și semnațile la ”Primitor”. Un exemplar se va pune în dosarul alb din rulotă iar celălalt exemplat se va poza și trimite ca dovadă de primire pe WhatsApp. Apoi se va pune alături de documentele ce urmează să fie trimise la încheiere de lună către sediu.

1. Dacă valoarea comenzii este mai mică de 450 lei nu este obligatorie emiterea facturii, se poate trece doar CUI pe bon fiscal. Fără a bifa „Generează factură”.

După ce se adaugă articolele, se apasă pe „ÎNCASEAZĂ”, apoi pe „NUMERAR”, iar în dreapta undea este caseta albastra cu „RO” și un spațiu liber lângă se apasă și se tastează CUI-ul clientului, urmând a se „EMITE BON”.

Important! Se întreabă clientul dacă este plătitor de TVA. Dacă nu este, se apasă pe „RO” si va apărea culoarea gri, și va dispărea RO din fața numărului.

 2. Dacă valoare comenzii este mai mare de 450 lei, se emite bonul fiscal tot cu CUI pe el și se oferă clientului, ca și la pasul 1., dar în plus se bifează „Generează Factură” . Apoi se solicită o adresă de email la care să le trimitem factura noi de la sediu

>>> Ne vei trimite apoi nouă pe WhatsApp adresa de email a clientului pentru a trimite factura în format electronic.

Dacă considerați că a fost deja listat pe casa de marcat, dar apare în „Raport” Smarbill ca fiind cu „F/N” atunci scoateți un „Raport X” și verificați dacă totalul este identic cu cel din Smarbill la ziua curentă.

Dacă sumele între Raport X și total SmartBill sunt identice, și bonul a fost în bătut pe casa de marcat, atunci din „Raport” se verifică ce număr a avut ultiul bon emis și se apasă pe bonul cu „F/N”, se alege „MODIFICĂ NR. BON”, apoi se introduce nr. de bon ce ar trebui să urmeze și se „SALVEAZĂ”.

Dacă sumele între Raport X și total SmartBill nu sunt identice, și bonul nu a fost bătut pe casa de marcat, atunci se urmează pașii de la întrebarea ”Nu a ieșit bonul fiscal și a apărut o eroare cu roșu

1. Se închide din colț dreapta, de la cercul tăiat, aplicația Smartbill.
2. Se coboară meniul de notificări al tabletei și se verifică daca conexiunea la internet este activă (sub iconița de WI-FI ar trebui să scrie numele ruterului ex. Huawei.. sau Tenda..)
3. Dacă conexiunea la internet este activă, se redeschide aplicația Smartbill, iar la „Raport” ar trebui ca bonurile pe rând să înceapă să se sincronizeze.

4. Dacă conexunea la internet nu este activă, atunci se scoate pentru o secundă alimentarea de la ruter și se pune din nou, se așteaptă apoi 2-3 minute pentru a se reconfigura ruterul și se reîncearcă pasul 3.

Raport curățenie

Curățenia de LUNI se efectuează prioritar (la prima oră) cu lighean și apă curată, soluții, lavete, telescop, etc.
La șters exterior rulotă, dacă a fost stropită, se folosește întâi un rest de dos curat, rămas de la o comandă.

Notă. Zilnic la deschidere se strâng gunoaiele din exterior, se verifică rulota și dacă este cazul se șterge, inclusiv pervazul la geam. Se urmărește mereu ca în rulotă să fie aspirat, iar pachetele de dosuri/ materiale/ echipamente din dotare să fie ordonate.

Raport Consumabile

Raport consumabile: se completează selectând doar cantitatea necesară și se trimite lunar în perioada 20-25.

Notă. se efectează după următorul principiu: în rulotă la ”Ață de cusut 40/2 1000M 199ALB” sunt 2 buc iar cantitatea maximă este de 3 buc, atunci se va solicita 1 bucată, și așa mai departe.

Cantitate selectata: 0
Cantitate selectata: 0
Cantitate selectata: 0
Cantitate selectata: 0
Cantitate selectata: 0
Cantitate selectata: 0
Cantitate selectata: 0
Cantitate selectata: 0
Cantitate selectata: 0
Cantitate selectata: 0
Cantitate selectata: 0
Cantitate selectata: 0
Cantitate selectata: 0
Cantitate selectata: 0
Cantitate selectata: 0
Cantitate selectata: 0
Cantitate selectata: 0
Cantitate selectata: 0
Cantitate selectata: 0